alljobs

דרושים עובדים פנסיונרים – מה יכולים להציע לותיקים?

מחפשי עבודה הם לא תמיד צעירים שזה עתה סיימו צבא. יש אנשים בטווח רחב של גילאים שמעוניינים למצוא לעצמם עבודה. בין היתר ניתן להבחין בפנסיונרים. מדובר על אלו שסיימו לעבוד במקום העבודה המרכזי והמשמעותי שלהם. ועתה, כאשר הם יוצאים לפנסיה הם מעוניינים להמשיך לעבוד במשרה שמתאימה להם. ואכן, בלוחות הדרושים של alljobs יש משרות מסוימות שמתאימות דווקא לעובדים פנסיונרים. למען האמת ניתן לומר שיש משרות לא מעטות שתוכלנה להתאים לעובדים וותיקים.

עבודה לוותיקים – מה מתאים?

חשוב להבין כי אולי אנשים רבים סבורים שהעולם שייך לצעירים, ורק עובדים בגיל זה יכולים למצוא עבודה ולהתחיל להצליח בחיים. אבל האמת שונה משמעותית. כי דווקא אנשים מבוגרים שכבר ראו דבר או שניים בחיים שלהם, יוכלו להצליח מאוד בעבודה שמתאימה להם. כך שוותיקים יכולים למצוא משרות מסוימות שמתאימות להם יותר מכל. עבודה מוצלחת מעל שכר מינימום שתשמור עליהם רעננים ורלוונטיים בשוק העבודה, ויחד עם זאת לא תדרוש מהם להיות פעילים ונמרצים כמו בשנים הצעירות.

משרות שמתאימות לותיקים

יש פנסיונרים שמרגישים שהם כבר מיותרים בעולם התעסוקה, אף אחד כבר לא צריך אותם ואין מי שעשוי להצטרך אותם. אך זה לגמרי לא נכון. כי כאשר יש אדם ותיק שכבר התנסה ויש לו הרבה מיומנויות וידע, הוא יוכל להצליח להשתלב במשרה מתאימה ולתת מעצמו הרבה מאוד. וזאת כי למען האמת יש לו הרבה מאוד לתת והמון ידע שהוא יוכל לתרום למפעלים או לחברות בשלבים שונים. פעמים הוא יוכל למלא תפקיד של ליווי, ייעוץ, תמיכה, הדרכה וכדומה. כי ככלות הכול לכל אדם וותיק יש הרבה יכולות וכישורים שהוא צבר במהלך השנים ואת זה הוא יכול לתת ולתרום.

הוותיק שיתרום למערכת

כדאי מאוד להבין כי הוותיק הוא אדם שיש לו הרבה מאוד לתת. ולכן במקומות רבים הוא חשוב ורצוי מאוד. הוא יוכל לשנות משמעותית את פני השטח, ולקדם בשעות העבודה שלו תהליכים שלא הצליחו לקדם בלעדיו. כי עם ידע וניסיון שנצבר לאורך השנים אפשר לחולל שינויים של ממש.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד